Itālijā jaunieši praktizējas logo izstrādē

Jau nedēļu RMDV 10 jaunieši apgūst jaunas zinības, prasmes un iemaņas praksē Itālijā. Tā notiek gan mākslas un dizaina skolā, gan sadarbības partnera uzņēmumā ,,Sistema Turismo s.r.l.’’ Rimini.

Par praksi partnera uzņēmuma stāsta skolotāja Gunta Tjanginska:

Mēs noklausījāmies interesantu prezentāciju par logo vēsturi un tā izmantošanu mūsdienās. Logo dizaina speciāliste Veronica D’Andrea minēja daudzus piemērus, kā laika gaitā ir transformējušies FIAT, Coca-Cola, Shell, IBM, Pepsi-Cola, Apple u.c. logo. Tā kā audzēkņiem prakses laikā ir jāizstrādā savs Rimini pilsētas logo, tad apskatījām iepriekšējos pilsētas un tagadējos Itālijas provinču logotipus. Audzēkņiem tika piedāvātas grāmatas par Rimini pilsētas vēsturi, slavenākajiem pagātnes pieminekļiem un, protams, grāmatas, saistītas ar logo dizainu. Vienojāmies ar Veroniku, ka sākotnēji audzēkņi izstrādās melnbaltus logo. Divas dienas viņi skicēja, zīmēja logo variantus, trešajā dienā noskatījāmies vērtīgas īsfilmas par krāsu kombinācijām. Arī noklausījāmies lekciju par krāsu nozīmi, fontu veidiem un stiliem. Vēlāk kopā ar Veroniku no jauniešu skicēm atlasījām veiksmīgākos variantus, lai viņi tos turpinātu izstrādāt digitālā vidē, izmantojot Adobe Illustrator programmu.

Praksē Itālijā RMDV jaunieši būs līdz 23.novembrim. Tā notiek programmas ERASMUS+ projekta ,,Apgūt Eiropas veiksmīgos piemērus dizaina un mākslas izglītībā’’,  Nr.2017-1-LV01-KA102-035290, ietvaros.

 

logoES