“Pirmais, kas man asociējās ar sportu un olimpisko centru ir bumba, tāpēc arī mana logo pamatā ir bumbas un bultas stilizācija. Aplis simbolizē vienotību un nepārtrauktu kustību, kā arī bulta simbolizē tiekšanos un priekšu. Tāpēc arī manā darbā, tā pat kā sportā notiek nepārtraukta darbība. To parāda uz apli vērstās bultas, kas rada dinamikas un kustības sajūtu. Krāsas sasaista logo ar Rēzeknes pilsētu. Logo izmantoju zilo krāsu, jo zilā krāsa parasti asociējas ar debesīm un ūdeni, zaļā – kokiem, zāli, oranžā – siltumu. Tas viss ir vajadzīgs, lai cilvēks varētu dzīvot un būt vesels, par ko arī rūpējas olimpiskie centri un šajā gadījumā Olimpiskais centrs Rēzekne. “. Tā par savu logo saka Kristīne Šubrovska, Rēzeknes Mākslas un dizaina vidusskolas Mākslu programmas 4. kursa audzēkni.
Kopumā SIA “Olimpiskais centrs Rēzekne” rīkotajā konkursā piedalījās 12 autori, iesniedzot 28 idejas, kā varētu izskatīties Olimpiskā centra Rēzekne logo. Vērtēšanas komisija, par labāko logo ideju atzina 1994. gadā dzimušā rēzeknieša Edvīna Mihailova darbu, kurā attēlota Olimpiskā centra “Rēzekne” abreviatūra OCR. Par otro labāko darbu ir atzīts Kristīnes Šubrovskas logo. Galvenās prasības, pēc kurām tika izvērtēta logo idejas atbilstība, bija vizuāli veiksmīga uzraksta “Olimpiskais centrs Rēzekne” un Latvijas Olimpiskās komitejas logo iekļaušana. Logo dominējošajiem krāsu toņiem bija jābūt pilsētas logo izmantotajiem – zaļajam, zilajam un oranžajam.